Design Kiosk e-poe kasutustingimused

E-poe kasutustingimused kehtivad alates 16.10.2023. a.

1 ÜLDINE

1.1 Käesolevate E-poe kasutustingimustega (edaspidi Tingimused) on kindlaks määratud tingimused, mille alusel OÜ ELKE Mööbel võimaldab tema poolt opereeritava veebilehe www.designkiosk.ee ostukeskkonnas (edaspidi E-pood) vahendusel osta E-poes pakutavat kaupa (edaspidi Toode või Tooted). Tingimused ei kehti teistes OÜ ELKE Mööbel poolt opereeritavates e-poodides.

1.2 ELKE Mööbel võib muuta Tingimusi, samuti E-poes müüdavate Toodete sortimenti ja nende hindasid. Muudatustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Ostja ostu suhtes kohaldatakse ostu lõpliku vormistamise hetkel kehtinud Tingimusi ja hindasid ning ostja vastutab selle eest, et ta on enne iga ostu sooritamist lugenud veebilehel olevaid Tingimusi ning tutvunud Tingimuste kõige uuema versiooniga. Ostu suhtes kehtivad Tingimused, mis on ostu sooritamise hetkel, kättesaadavad veebilehel https://www.designkiosk.ee/et/page/e-shop-terms. Ostja ostu suhtes kohalduvad Tingimused edastatakse ostjale ka koos ostukinnitusega ning ostja saab Tingimused veebilehelt https://bit.ly/dk-e-poe-kasutustingimused2023 alla laadida, välja printida ning enda seadmesse salvestada.

1.3 E-poodi külastades ja sealt Tooteid ostes nõustub ostja Tingimustega. E-poodi või Tingimusi puudutavate küsimuste korral pöörduge Design Kioski e-poe klienditeeninduse poole e-posti teel, saates teate aadressile info@designkiosk.ee, või helistades numbrile +372 6617320.

2 MÜÜJA

2.1 E-poodi opereerib OÜ ELKE MÖÖBEL (registrikood 10460748, aadress Järve 2, Tallinn, Harju maakond, 11314), kes on ühtlasi ka müüjaks (edaspidi ELKE Mööbel või Müüja). Üldistes küsimustes pöörduge ELKE Mööbli poole e-posti teel, saates teate aadressile info@designkiosk.ee, või helistades numbrile +372 6617320.

3 TOOTED JA HIND

3.1 E-poes müüdavate Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda ELKE Mööbli teistes müügikanalites (müügisalongis, e-poes) pakutavate Toodete kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

3.2 E-poes müüdavaid Tooteid tutvustavad pildid on eelkõige illustratiivse tähendusega ning tulenevalt trükitehnilistest põhjustest või arvutikuvarite erinevatest tehnilistest parameetritest võivad E-poes kuvatavate Toodete värvid tegelikust värvist erineda.

3.3 E-poes müüdavad Tooted jagunevad kahte kategooriasse: müüja laos olevad Tooted, mis on E-poes tähistatud „Kohe olemas“ tähisega (edaspidi Laotoode), ning tooted, mis ei ole ostu tegemise hetkel müüja laos, mille tarneaeg on pikem ja millel puudub „Kohe olemas“ tähistus (edaspidi Tellitav toode). Laos mitte olevate toodete orienteeruv tarneaeg näidatud E-poes Toote alamlehel.

3.4 Toodete hinnad on kuvatud E-poes tootelehtedel iga Toote juures, hinnad on eurodes ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu. Toodete juures kuvatud toote hinnale lisandub täiendavalt ostu vormistamise käigus ostja poolt valitud kättetoimetamise viisile vastav kättetoimetamise tasu. E-poest on võimalik Tooteid tellida Euroopa Liidu riikidesse.

3.5 Design Kioski püsikliendina E-poodi sisse loginud ostjale kehtivad E-poes püsikliendi soodustused ning soodushind arvutatakse automaatselt ostukorvis. Püsikliendi soodustus ei laiene kättetoimetamise tasule. Design Kioski püsikliendi programmi tingimustega saab tutvuda veebilehel https://www.designkiosk.ee/et/page/pysikliendiprogrammi-tingimused.

3.6 Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3.7 E-poes saab tasuda ka Design Kioski kinkekaardiga. Kinkekaardi väärtuse kasutamiseks tuleb ostukorvis sooduskoodi lahtrisse sisestada kinkekaardi unikaalne kood. Kinkekaarti saab kaardi kohta olenemata ostukorvi summast kasutada üks kord. Kinkekaardi soodustus ei rakendu transporditeenusele.

4 OSTU VORMISTAMINE

4.1 Ostja saab E-poes oste sooritada kas Design Kioski püsikliendina või kasutajakontoga sisse logides või külalisena.

4.2 Ostu sooritamiseks valib ostja E-poest välja soovitud Toote ning valib tootelehelt soovitud Toote hulga ja vajadusel versiooni.

4.3 Ostja poolt valitud Toode lisatakse E-poe ostukorvi pärast lingi „Lisa ostukorvi“ vajutamist. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning Tooteid ostukorvist eemaldada kuni Too(de)te eest tasumiseni.

4.4 Kui ostja valib E-poes toote(d), mida sellel hetkel müüja laos ei ole või mida ei ole laos soovitud hulgal, siis võimaldatakse ostjal vastava päringuvormi kaudu saata müüjale päring, millele müüja vastab esimesel võimalusel.

4.5 Ostukorvi sisuga tutvumiseks ja/või ostu vormistamiseks tuleb liikuda ostukorvi ikoonile ja vajutada lingile „Ostukorv“.

4.6 Ostu vormistamiseks peab ostja sisestama vajalikud andmed ja valima ostja sobiva kättesaamise ja makseviisi. 

4.7 Pärast ostu sooritamiseks vajalike andmete sisestamist, Tingimuste, privaatsuspoliitika ja küpsiste poliitikaga tutvumise kinnitamist ning lingi „Kinnita makseviis“ vajutamist suunatakse klient ostu eest tasumisele vastavalt tema poolt valitud makseviisile.

4.8 Pärast ostu eest tasumist suunatakse ostja süsteemi poolt tagasi E-poodi.

4.9 Müüja ja ostja vaheline müügileping on sõlmitud alates ostja poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

4.10 Müüja ei säilita eraldi ostjaga sõlmitud müügilepingu teksti pärast müügilepingu sõlmimist, kuid ostu sooritamise ja makse kättesaamise kohta saadab müüja ostjale e-kirjaga kinnituse koos müügilepingule kohalduva Tingimuste versiooniga (edaspidi ostukinnitus). Ostjal on võimalik ostukinnitus, samuti ostu sooritamise ajal kehtivad Tingimused alla laadida ning enda seadmesse salvestada.

4.11 Ostja sooritab E-poest oste omal riisikol ja vastutab täielikult oma tegevuse eest E-poest ostude tegemisel. Muuhulgas vastutab ostja täielikult oma panga-, krediitkaardi ja ostuandmete hoidmise eest. Müüja ei vastuta ostu vormistamisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, samuti selle eest, kui kolmas isik ostab Tooteid, kasutades ostja teadmata ostja panga- või krediitkaardi andmeid, või kui kolmandale isikule on saanud teatavaks ostja pakiautomaadi uksekood, ostu number või kättesaadavaks ostukinnitus ning selle alusel on Tooted kätte saadud.

5 TASUMINE

5.1 Ostja tasub ostu eest ettemaksuna Too(de)te müügihinna ning kättetoimetamise tasu täies ulatuses. Ostja valib makseviisi ostu vormistamisel.

5.2 Ostu eest tasumine toimub internetipõhiselt, kasutades ühte alljärgnevatest makseviisidest:

(a) krediitkaart (Visa, MasterCard);

(b) Eesti, Läti või Leedu pangalink (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Revolut, Šiauliu Bankas, Medicinos Bankas);

(c) Apple Pay makselahendus;

(d) maksa hiljem lahendus (ESTO järelmaks, ESTO maksa hiljem, ESTO 3)

5.3 Makse tehakse makseteenuse pakkuja turvalises keskkonnas väljaspool Design Kiosk e-poodi. Müüjal puudub ligipääs ostja panga- või krediitkaardi andmetele.

5.4. Krediitkaardimaksed ja Apple Pay maksed toimuvad Maksekeskus AS (http://maksekeskus.ee) vahendusel. Isikuandmete vastutav töötleja on veebilehel www.designkiosk.ee oleva ostukeskkonna opereerijana ELKE Mööbel, mis edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

5.5 Eestis, Lätis ja Leedus registreeritud pankade pangalinkide lahenduste kaudu teostatavad maksed toimuvad Esto AS (https://www.esto.ee/) vahendusel. Isikuandmete vastutav töötleja on ELKE Mööbel. ELKE Mööbel edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto AS-le.

5.6 ESTO järelmaksu, ESTO maksa hiljem ja ESTO 3 kaudu teostatavad maksed toimuvad Esto AS (https://www.esto.ee/) vahendusel ja keskkonnas. Isikuandmete vastutav töötleja on ELKE Mööbel. ELKE Mööbel edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto AS-le.

5.7 Ostu maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt ostja ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

6 TOODETE KÄTTETOIMETAMINE

6.1 Ostja valib Toodete kättetoimetamise koha ja viisi ostu vormistamisel.

6.2 Ostja saab tellida Toote(d) SmartPOSTi, Omniva või DPD pakiautomaati või ostja poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

6.3 Toodete kättesaamine pakiautomaadist

6.3.1 Tulenevalt pakiautomaatide kappide piiratud suurustest ja/või Toote iseärasustest ei saa osasid E-poes müüdavaid Tooteid pakiautomaati tellida. Sellise Toote ostu vormistamisel ei ole ostjal võimalik valida pakiautomaati võimaliku kättesaamise viisina.

6.3.2 Ostjal ei ole ostu vormistamisel võimalik valida pakiautomaati võimaliku kättesaamise viisina ka juhul, kui Toode on tellitud riiki, kus pakiautomaadi teenuse pakkuja ei osuta vastavat teenust.

6.3.3 Toodete kättesaamisel ostja poolt valitud pakiautomaadist lisandub tellimuse hinnale kättetoimetamise tasu, mis on Eestis asuvate pakiautomaatide puhul 3,99 eurot, Lätis, Leedus ja Soomes asuvate pakiautomaatide puhul 12,99 eurot. Ostja ostu pakiautomaati kättetoimetamise tasu kajastatakse ostu vormistamise ajal ostukorvis. Ostja ostu pakiautomaati kättetoimetamise tasu ei lisandu juhul, kui ostu maksumus ületab Eesti-sisese transpordi puhul 39 eurot, Läti, Leedu ja Soome sihtaadressiga tellimuste puhul 59 eurot.

6.3.4 Laotoodete pakiautomaati saabumise aeg sõltub valitud kättesaamise kohast ja ostja valitud posti- või kullerteenuse osutaja tingimustest, üldjuhul kuni 7 tööpäeva jooksul ostukinnituse edastamisest ostjale.

6.3.5 Tellitavad tooted annab müüja ostja poolt valitud pakiautomaadi operaatorile üle kuni 12 nädala jooksul (iga toote orienteeruv tarneaeg on näidatud E-poes Toote alamlehel) alates ostukinnituse edastamisest ostjale. Juhul, kui esineb mis tahes takistus (sealhulgas müüja lepingupartnerite või ostja tegevus või tegevusetus), mida müüja ei saa mõjutada ja mis takistab müüjal tellimuse tähtaegset täitmist, siis ei vastuta müüja toodete üleandmisega viivitamise eest ning tarneaeg pikeneb vastava aja võrra. Müüja informeerib ostjat tarneaja pikenemisest viivitamatult arvates tarneaja pikenemise alusest teadasaamisest, teatades uue tarneaja.

6.3.5.1 Ostjal on õigus tellimus tühistada, kui Toote üleandmine on müüjast tulenevate asjaolude tõttu hilinenud enam kui 30 päeva arvates tellimuses toodud või punkti 6.3.3. kohaselt pikendatud tarneaja möödumisest, edastades müüjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse. Eeltoodud korras tellimusest taganemise korral on müüja kohustatud 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest ostjale tagastama juba tasutud summa. Tellimuse tühistamise õigus katkeb ostja poolt uue üleandmise tähtaja kinnitamisega.

6.3.6 Toote pakiautomaati jõudmisest teavitatakse ostjat tema poolt valitud teenuse osutaja poolt SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

6.3.7 Kui ostja ei ole pakiautomaadi teenuse pakkuja poolt kehtestatud hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist Toodet vastu võtnud, loetakse ostja müügilepingust taganenuks. Sellisel juhul on müüjal õigus nõuda ostjalt leppetrahvi kuni 30% taganetud müügilepingu esemeks oleva Toote käibemaksuta müügihinnast. Leppetrahvi võib müüja tasaarvestada ostjale tagasi maksmisele kuuluva ostuhinnaga ja ülejäänud ostusumma tagastab müüja ostjale hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul, kasutades sama makseviisi, mida ostja kasutas makse tegemiseks.

6.4 Toodete kättetoimetamine kulleriga

6.4.1 Toodete ostja poolt näidatud aadressile kulleriga kättetoimetamisel lisandub Eestis ja teistes Euroopa Liidu riikides asuva sihtaadressi puhul 39 eurot. Eestis asuva sihtaadressi puhul kulleriga kättetoimetamise tasu ei lisandu juhul, kui ostu maksumus ületab 150 eurot.

6.4.2 Laotoodete kulleriga kättetoimetamise aeg sõltub valitud kättesaamise kohast, üldjuhul kuni 10 tööpäeva jooksul alates ostukinnituse edastamisest ostjale. Toodete kättetoimetamise täpse aja lepib kuller ostjaga eelnevalt telefoni teel kokku.

6.4.3 Tellitavad tooted annab müüja kullerile üle kuni 12 nädala jooksul (iga toote orienteeruv tarneaeg on näidatud E-poes Toote alamlehel) alates ostukinnituse edastamisest ostjale. Juhul, kui esineb mis tahes takistus (sealhulgas müüja lepingupartnerite või ostja tegevus või tegevusetus), mida müüja ei saa mõjutada ja mis takistab müüjal tellimuse tähtaegset täitmist, siis ei vastuta müüja Toodete üleandmisega viivitamise eest ning tarneaeg pikeneb vastava aja võrra. Müüja informeerib ostjat tarneaja pikenemisest viivitamatult arvates tarneaja pikenemise alusest teadasaamisest, teatades uue tarneaja.

6.4.3.1 Ostjal on õigus tellimus tühistada, kui Toote üleandmine on müüjast tulenevate asjaolude tõttu hilinenud enam kui 30 päeva arvates tellimuses toodud või punkti 6.3.3. kohaselt pikendatud tarneaja möödumisest, edastades müüjale vastavasisulise kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis avalduse. Eeltoodud korras tellimusest taganemise korral on müüja kohustatud 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest ostjale tagastama juba tasutud summa. Tellimuse tühistamise õigus katkeb ostja poolt uue üleandmise tähtaja kinnitamisega.

6.4.4 Tooted toimetatakse kulleriga kohale maja välisukseni (kortermaja puhul trepikoja välisukseni).

6.4.5 Ostja peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil Too(de)te vastuvõtmise. Kui kulleril ei õnnestu tooteid kokkulepitud ajal ja aadressil üle anda, loetakse ostja müügilepingust taganenuks. Sellisel juhul on müüjal nõuda ostjalt leppetrahvi kuni 30% taganetud müügilepingu esemeks oleva Toote käibemaksuta müügihinnast. Leppetrahvi võib müüja tasaarvestada ostjale tagasi maksmisele kuuluva ostuhinnaga ja ülejäänud ostusumma tagastab müüja ostjale hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul, kasutades sama makseviisi, mida ostja kasutas makse tegemiseks.

6.5 Kauba tellimisel valitud tarneviis sisaldab ühekordset transporti sihtaadressile.

6.6 Kui ostja ostukorvis on erineva tarneajaga Tooted, saadetakse kõik tellitud Tooted korraga viimasena Müüja lattu saabunud Toote tarnetähtajaks. Kui ostja soovib ostetud Tooted kätte saada erinevatel tarneaegadel, tasustatakse iga täiendav transpordikord lisatasuga. Lisatasu vormistatakse vastavalt valitud tarneviisi maksumusele ja tingimustel.

6.7 Müüja lisab ostjale üleantavate Toodete juurde paberkandjal arve ning Tootega seotud dokumendid (sh, sõltuvalt Tootest paigaldus-, hooldus- ja muud kasutusjuhendid, vms), samuti taganemisavalduse vormi, mida tarbijast ostja saab kasutada Tingimuste 8. peatükis sätestatud tarbija taganemisõiguse realiseerimisel.

6.8 Eesti-sisese sihtaadressi korral on lisatasu eest ostjal võimalik tellida järgmiseid teenuseid: transport siseruumidesse, Toodete paigaldus ja pakendite utiliseerimine. Lisatasu eest saadavad teenused lepitakse ostja ja müüja vahel kokku eraldi.

7 TOODETE VASTUVÕTMINE. MITTEVASTAVUSED

7.1 Toote ostja poolt kättesaamise hetkest läheb Toote juhusliku hävimise või kahjustumise riisiko üle ostjale.

7.2 Toote kättesaamisel tuleb Toote pakend avada ettevaatlikult, pakendit ja Toodet kahjustamata. Eeltoodu on oluline, kui ostja soovib kasutada Tingimuste 8. peatükis toodud tarbija taganemiseõigust. Kui pakendit on võimalik avada seda kahjustamata, kuid ostja on siiski pakendit rikkunud, on müüjal õigus nõuda vastava Toote tagastamisel ostjalt pakendi rikkumisest tingitud kahju hüvitamist.

7.3 Ostja peab kohe pärast Toote vastuvõtmist kontrollima Toote vastavust ja nõuetekohasust. Kui ostja avastab Toote kättesaamisel, et pakend on rikutud või avatud või et talle on saadetud vale või puudustega Toode (Toode on kahjustatud, ei vasta tellimusele, esineb Tootmisdefekt, vmt), peab ta sellest teatama müüjale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul (tarbijast ostja puhul 2 kuu jooksul) arvates Toote üleandmisest, varjatud puuduste korral nendest teada saamisest. Ostja võib vastava teavituse (pretensiooni) esitamiseks kasutada pretensiooni vormi, mis on pdf-kujul allalaetav veebilehel https://bit.ly/3Qlt8SQ, või saata samaväärse info (s.o ostja nimi ja kontaktandmed, teavituse esitamise kuupäev, ostukinnituses toodud ostu number või arve number ning mittevastavuse kirjeldust ja seda kajastavad fotod) muus vormis (nt e-kirjana). info@designkiosk.ee või kirjalikult OÜ ELKE Mööbli aadressile Järve 2, Tallinn, Harju maakond, 11314.

7.4 Tarbijast ostjal on õigus esitada müüjale pretensioone seoses Toodete mittevastavusega, mis ilmnevad 2 aasta jooksul alates Toote üleandmisest ostjale.

7.5 Kui majandus- või kutsetegevuses tegutsev ostja jätab Toote eeltoodu kohaselt üle vaatamata või ei tee seda vajaliku hoolsusega või ei teata mittevastavusest vastavalt eeltoodule ning Toote mittevastavus oli selline, mille võinuks nõuetekohase ülevaatuse käigus avastada, siis ei saa selline ostja hiljem vastavale mittevastavusele tugineda.

7.6 Müüja peab andma 15 tööpäeva jooksul oma seisukoha mittevastavuse osas ning mittevastavuse olemasolul teavitama edasistest sammudest mittevastavuse likvideerimiseks. Ostja teatele mittevastamist ei loeta mittevastavusega nõustumiseks. Müüja peab mittevastavused kõrvaldama mõistliku aja jooksul.

7.7 Juhul, kui mittevastavust ei ole võimalik kõrvaldada, siis on nii müüjal kui ostjal õigus müügilepingust taganeda. Sel juhul peab ostja mittevastava Toote müüjale tagastama Tingimuste punkte 8.4 ja 8.5 järgides (kui Toodet ei ole juba varasemalt tagastatud) ning müüja peab ostjale hüvitama mittevastava Toote eest tasutud summa ja Toote ostjale kättetoimetamise kulu koos ostja poolt kantud mittevastava Toote müüjale tagastamise mõistliku ja põhjendatud kuluga. Eelnimetatud summa tagastab müüja ostjale hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest, kasutades sama makseviisi, mida ostja kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei lepi kokku teisiti.

7.8 Ostjal on õigus Toote mittevastavuse korral kasutada ka seaduses sätestatud muid õiguskaitsevahendeid.

7.9 Müüja ei vastuta Toote tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise eest ega Tootel ilmnenud puuduse eest, mis on tekkinud ostja süül, sh Toote ebakorrektse kokkupaneku või paigaldamise tõttu (sh vastavate juhiste mittejärgimisel, kui sellised eksisteerivad) või Toote mittesihtotstarbelise kasutamise (sh hooldusjuhise mittejärgimise või Toote tavapäratutes kasutustingimustes kasutamise) tagajärjel, samuti muudel seaduses sätestatud juhtudel.

8 TARBIJA TAGANEMISÕIGUS

8.1 Tarbijast kliendil (edaspidi tarbija) on õigus E-poes sõlmitud müügilepingust põhjust avaldamata taganeda 14 päeva jooksul arvates ostetud Toote enda valdusesse saamisest. Taganemiseks peab tarbija esitama müüjale taganemisavalduse (kasutades nt koos Tootega tarbijale edastatud taganemisavalduse vormi, mis on allalaetav aadressil https://bit.ly/3M55JlS) ning tagastama ostetud Toote(d) (koos taganemisavalduse või selle koopiaga) müüjale. Tarbija võib Toote tagastada Toote kättesaamiseks kasutatud pakiautomaadi kaudu (Omniva puhul kasutades paki kättesaamise teavituses märgitud tagastuskoodi (kood kehtib 14 päeva), Smartposti puhul kasutades sama uksekoodi, mis Toote kättesaamisel (kood kehtib 14 päeva)), või kullerteenust kasutades.

8.2 Toode tuleb tagastada sama komplektsusega, milles see oli tarbijale kättetoimetamisel, ning võimalusel originaalpakendis (eelkõige juhul, kui Toode on spetsiifilises karbis või muus sellises värvitust kilepakendist erinevas pakendis). Tarbija tagastab Toote sellises transpordipakendis, mis tagab Toote säilimise selle transportimisel. Tarbija ei pea tagastama Toodet müüja kasutatud transpordipakendis, kuid see on soovitatav.

8.3 Vältimaks tagastatava Toote kahjustumist, peab tarbija Toodet käsitsema heaperemehelikult (s.t tarbija võib Toodet kasutanud üksnes Tootega tutvumiseks viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks), samuti tuleks alles hoida ja koos Tootega tagastada kõik sildid, etiketid ja saadetisega kaasasolnud dokumendid.

8.4 Tarbija tagastamisõigus ei kehti Toodetele, mida nende olemuse tõttu ei saa tagastada (nt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, vms).

8.5 Tarbija taganemisõiguse kasutamise korral (i) kannab tarbija kõik Toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tarbija tagastab mittevastava toote (millisel juhul kohaldatakse 7. peatükis toodut), ning (ii) vastutab ka tagastatava Toote halvenemisest tingitud väärtuse vähenemise eest.

8.6 Müüja kohustub 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse ja Toote (või Toote tagasisaatmise tõendi) kättesaamisest tagastama tarbijale tagastatud Toote eest saadud tasud, sh vastava Toote tarbijale kättetoimetamisega seotud kulud. Kui tarbija on sõnaselgelt valinud müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest Toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Müüja teeb tagasimaksed kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei lepi kokku teisiti.

9 KÜPSISTE KASUTAMINE JA ISIKUANDMETE KAITSE

9.1 Kõiki ostja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning kooskõlas Tingimuste osaks oleva privaatsuspoliitikaga. Ostjal palutakse tutvuda privaatsuspoliitikaga, millest saab teada alljärgnevat:

(a) Miks (ja mis eesmärgil) ELKE Mööbel ostja isikuandmeid töötleb;

(b) Isikuandmete töötlemise õiguslik alus;

(c) Milliseid isikuandmeid ELKE Mööbel töötleb;

(d) Kust saab ELKE Mööbel ostja isikuandmeid;

(e) Kellele ELKE Mööbel avaldab ostja isikuandmeid;

(f) Ostja isikuandmete säilitamine;

(g) Ostja õigused ja kuidas neid kasutada.

9.2 ELKE Mööbel kasutab enda opereeritaval www.designkiosk.ee veebilehel asuvas ostukeskkonnas küpsiseid ja muid sarnaseid jälgimistehnoloogiaid. Ostjal palutakse tutvuda Tingimuste osaks olevate küpsiste tingimustega, et saada rohkem teavet selle kohta, mis on küpsised ja kuidas ja millist teavet ELKE Mööbel küpsiste abil töötleb.

10 KOHALDATAV ÕIGUS. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

10.1 Kui imperatiivsetest normidest ei tulene teisiti, siis kohaldatakse Tingimustest ja E-poe kasutamisest tulenevatele suhetele Eesti Vabariigi õigust.

10.2 Kõik Tingimuste täitmisest ja E-poest Toodete ostmise ning ostetud Toodetega seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Läbirääkimiste ebaõnnestumisel lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud korras.

10.3 Tarbijast klient võib lisaks esitada vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks kaebuse Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) ja kasutada Euroopa Liidu vaidluste veebipõhise lahendamise protseduuri (http://ec.europa.eu/odr). Kaebuse läbivaatamine Tarbijakaebuste komisjonis on pooltele tasuta.

11 E-POE KLIENDITEENUSE ANDMED ON ALLJÄRGNEVAD

E-mail: info@designkiosk.ee

Telefon: +3726617320

E-R kell 10-17 (GMT +2), teenus on eesti ja inglise keeles.